tisdag 5 september 2017

Laddad för sw träningen

Snart ska jag åka till träningen och det är grappling/sw som står på schemat, Kristian håller i passet en otroligt tekniskt lilabälte...och hans pass brukar vara svettiga :)

Jag hoppas kunna få till tajmingen i mina tekniker på sparringen och att jag kommer till skott med mina avslut. Tror att jag behövs mer mattid för att jag ska hitta dit igen ;) men hoppets finns.

Det jag vill jobba på under sparringen är x-guard och en passering som jag bara inte får till. Återkommer om hur det gick :)

På jobbet har jag nästan lyckats få undan och inventerat sommar varorna men lite saker kvar men det känns som att det går framåt. Lite vemodigt känns det när jag bestämde mig för att plocka fram isskrapor....sommaren är över.

http://www.dynamixkoping.se/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...