måndag 4 september 2017

Överraskad

Måndag och det har regnat hela dagen, men jag har fått massor gjort på jobbet idag. Vi  håller på att förbereda för att vi ska få ett nytt kassa system och då fins det lite att göra. Började sent idag så på morgonen när jag gick ut med hunden i regnet stötte vi på grannen som för några veckor sedan köpte en liten söt valp och hon ville inte gå i regnet, men det löste sig när hon såg att Hottie skulle gå åt samma håll. Tror att grannen blev glad att få lite drag hjälp i regnet.
Fotot på Hottie är taget av en vän som heter Glenn Rindhoff.

Lite sliten efter jobbet klev jag in genom ytterdörren, om jag blev glatt överraskad. Hade fått för mig att manen skulle ligga ute hela veckan så när jag kom hem och upptäckte att han hade förberett maten lagom till att jag slutade ...blev så glad och det var så gott. Smakar alltid bättre när någon annan har lagat maten.

De små sakerna i vardagen som gör att man älskar sin partner ännu mer :)

Imorgon är det grappling träning och planen är att åka och träna, sen på onsdag ska jag och sonen umgås efter jobbet och vi ska äta tillsammans. Nu blir det kaffe och hänga i soffan ett tag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...