lördag 9 september 2017

Vad händer idag........

Känner mig lite lurad på sommaren och saknar solen, vet att man får vänta ett helt år innan man får värme, känns som en väldigt lång tid. Det som är bra är att veckorna går fort men jag känner mig inte redo för vintern. Tidigare år har vi haft en vintersemester inbokad att se fram i mot, men inte i år. Vi har planer att bygga hus om 3 år och då får man välja bort sådant.

Vad händer idag, jag och min man funderar på att ge oss ut i skogen för att se om vi kan hitta lite svamp. Lite mysigt att gå i skogen och ta med fika.

Nästa veka ska jag hålla i sw passet och Bjj passet,  men har inte riktigt bestämt mig vad jag ska köra. Vi har några nybörjare så funderar på att gå igenom side, topp ena dagen och under andra dagen.
Men det finns så mycket att välja på så ska fundera lite till så att det blir bra för alla.
Denna hösttermin har vi haft fler deltagare som hittat till båda passen, riktigt kul.


Bilderna är från Bjj träningen i Torsdags, http://www.dynamixkoping.se/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...