tisdag 19 september 2017

Handskar och mössa

Som jag skrev  i förgår så hade jag inköpt lite mer kläder från märket Kari Traa, passade på att beställa när Boozt.com hade upp till 50 % på lite kläder och jag är super nöjd över tightsen, mössan och handskarna. Jag har väldigt små händer så oftast när jag köper handskar så är fingrarna för långa. Men dessa satt perfekt. Eftersom jag är rätt frusen av mig så passar mössan jätte bra nu. Den är tunn och jätte skön, lite tjejig som gör att jag känner mig fin när jag har den på mig :)

Var lite osäker på om jag skulle var bekväm i tightsen med tanke på alla ränder. Jag är rätt bred över lår och bak, men det var inget jag kände av när jag väl fick på mig dem.

Lite bilder på kläderna


Blev ingen träning för mig idag, har varit två intensiva dagar på jobbet så jag känner att det får bli lång promenad i skogen med min bästa vän Hottie :)

Men ska försöka åka och träna på torsdag, jag vet att träningen ger energi när man väl är där. De har lagt in ett söndagspass som är nytt för denna termin och lite nyfiken på det så går allt som jag har planerat så ska jag kolla in det på söndag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...