söndag 17 september 2017

Tröja från Kari Traa

I somras var jag i Norge på semester och hittade en sån snygg och skön tröja från Kari Traa.
Den är varm men inte för varm gjord av ull men den sticker inte...något som jag trott att alla Ullkläder gjorde. Fick information i butiken att den skulle tvättas med ett speciellt ull tvättmedel så jag passade på att köpa ett från märket milo som är parfym fritt och för all ulltvätt finns säkert något liknande här i Sverige. Passar bra att tvätta gi'n i också.

Bild när jag har tröjan på mig, finns i olika förger och med lite högre krage, är hur nöjd som helst :)


Tröjan från Kari Traa var mitt första plagg men nu har jag inköpt ytterligare ett antal sköna och snygga kläder, har blivit mössa, vantar, tights, linne, strumpor och ett par mjukisbyxor. Snygga och bekväma träningskläder.
https://karitraa.com/kt_se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...