måndag 11 september 2017

Side Control

Idag blev det 11 timmar jobb men det är helt okej när man vet att det är denna vecka och nästa, sen kommer det lugna ner sig. Imorgon ska jag och skyddsombudet från facket göra en skydds runda och se att vi är i fas med arbetsmiljön med mera.

På träningen i morgon har jag bestämt att jag ska gå igenom top konceptet för Side Control med lite drillar och avsluta med ett lås från side. Det jag kommer lägga störst vikt på är att röra sig när man är i side och sen självklart ska vi sparras också.


Igår tittade jag på Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge https://youtu.be/jYKqUdKZO3k
Inte alls lika rolig som ettan och tvåan, saknade de roliga repliker som fanns i de första filmerna och den kändes inte ny, men det är nog svårt när det börjar bli ett antal uppföljare att hitta det unika, men den var sevärd.

Nu blir det en kopp tea och en kvällspromenad innan det är dags att krypa ner i sängen.
Tror att det blir lax till middag imorgon :)
Ni kan gärna klicka på reklamanonserna för att se vad de har att erbjuda ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...