tisdag 26 juni 2018

3 dagar kvar

Har gått förbi huset nästan varige dag och längtar, men nu är det bara 3 dagar kvar. Vist att vi kommer att ha händerna fulla när vi tar över, men det kommer vara vårat och det kommer få ta den tid det tar. Eftersom det är sista veckan innan semestern så har jag fullt upp på jobbet just nu, allt ska göras klart och alla fel som uppstår ska fixas. Kommer nog vara tvungen att klippa gräset en gång till innan semestern börjar på jobbet.

Idag när jag gick förbi huset tog jag ett foto och det finns en hel del buskar som vi vill ta bort när vi flyttar in. Tror att det kommer bli så bra tillslut.


Midsommar dagen var jag nere hos min bror och firade midsommar, det är tradition att fira midsommar dagen efter i Bränntorp något som jag gjort sen jag var liten och då kan man fira den 2 gånger varige år ;) Vi träffas alla syskon med familj och barn som börjar bli vuxna och deras familjer. Super trevligt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...