söndag 10 juni 2018

Hjälmaresund

Idag bestämde vi oss för att åka en sväng till Hjälmaresund så att Hottie skulle få en heldag vid sjön. I början är hon alltid lite försiktig och det tar Hur lång tid som hälsat att få tag i pinnen, hon vågar inte riktigt .....men efter första så kastar hon sig i efter de andra utan problem.

När vi kommer hem blir det nog ett dopp för mig i poolen. Nästa vecka blir jag klar med medarbetarsamtalen, har bara ett kvar med min biträdande. På Lördag nästa vecka blir det Aw ska bli kul att träffas och grilla innan högsensången är i full gång på jobbet, en chans för de nya att komma in i gruppen ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...