tisdag 25 september 2018

El dragen .....

Nu har elektrikern varit och dragit el till köket. På torsdag kommer själva stommen. Köket tar myrsteg framåt. Idag så var det inventering av tobak på jobbet men tekniken krånglade så det tog längre tid en beräknad så jag hann aldrig gå igenom listerna så det får jag fortsätt med i morgon. Har också varit hos läkaren och tagit lite prover, för att jag har haft gallsensanfall och de ska kanske operera bort gallan. Skulle egentligen åkt och tränat idag men kom hem försent.

Så här ser köket ut idag

Jag måste visa vilket fin rum jag hade i Benidorm Spanien när jag var där. Så smakfullt inrett hotell Luxor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...