onsdag 26 september 2018

Gips på väggen

Idag har de satt upp gips på väggen och spånskiver på golvet där stommarna ska vara. Ljuskenorna är monterade i taket.

Blev övertid på jobbet idag.......och ändå han jag bara hälften av det jag ville hinna. Men det blir en morgondag imorgon också och då måste man också ha något att göra. Vi ska 5s om lagret och kassa linjen eller rättare sagt hela macken. 5s betyder att man rensar och ger saker den perfekta platsen. Jag ska också göra om schemat nu under hösten....få se om jag hinner sätta mig med det imorgon. Om en stund blir det en långpromenad med lilla voven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...