måndag 24 september 2018

Nytt kök

Nu är det på gång det nya köket, idag rev de gamla köket och på torsdag kommer stommarna. Ser verkligen fram imot att få se vårat drömkök ta form. Igår kom jag hem från Spanien, har varit där på konferans i 3 dagar. Jag stannade  kvar några extra dagar för att få tid att ladda batterierna och smälta allt vi har lärt oss. Det var också information om allt nytt som är på gång. Har varit helt underbart, men också intensivt. När jag kom hem igår gick jag ut i skogen och letade kantareller med min hund Hottie som är min allra bästa vän. Vi hittade en hel del alla på ett och samma ställe som räckte till 4 kantarellmacker. När man har hund så blir saknade otroligt stor när man är ifrån den och självklart har jag också saknat min man, men det är bra att ibland vara ifrån varandra då inser man hur mycket den andra betyder.  Idag var jag iväg och tränade ju-jutsu och det var jätte kul men också jobbigt :) här är bilder på gamla köket och hur det ser ut idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...