fredag 14 september 2018

Pasta sås med kalkon

Idag provade jag att göra något nytt, eget recept. Köpte kalkon filé och kalkon beccon. Stekte filen med kantareller, sparris, purjolök. När det var färdistekt blandade jag i en halv kyckling buljong Cream fresh naturell och så färska örter (persilja och timjan). Färsk pasta blev super gott,

På söndag åker jag till Spanien på konferans blir borta en vecka
...Ska bli kul och spännande, känner att jag verkligen behöver ladda batterierna och bli inspirerad. Har varit en intensiv vår och sommar. Har kört 6 tränings pass på 3 veckor, hoppas att jag fortsätter med det efter Spanien också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...