tisdag 30 oktober 2018

Blev inte som jag hade tänkt.

Idag var planen att åka iväg och träna ett sw/BJJ pass med så blev det inte, först kom jag iväg från jobbet en timme senare. Hade tid på vårdcentralen för att kolla mina öron som jag har haft problem med. Så direkt från jobbet till vårdcentralen. Handla laga mat äta och gå en långpromenad med hunden. Tiden räckte inte till för att hinna till passet. Men ska försöka hinna på Torsdag.
Idag tänkte jag dela med mig av ett litet tips.
Genom att lägga lite sallad på tallrikarna innan man lägger upp maten gör att dukningen blir riktigt snygg på ett enkelt sätt och det är så gott med sallad som bryter av maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...