torsdag 1 november 2018

Att stanna upp....

Andra kvällen som jag och min Hottie är hemma själva, vi har varit ute och gott våran vanliga långpromenad. Och nu försöker jag landa i lung och ro med en kopp kaffe. Den största skillnaden när jag är hemma själv är att Tv:n  är avstängd och jag har väldigt få lampor tända och ett ljus är tänt på vardagsrumsbordet. Jag trivs i vårat nya hem och ibland har jag lite svårt att förstå att det är vårat. Det är vårat första hem som vi äger själva och det är ett hem som är perfekt för oss.
Kom aldrig iväg till träningen, satt och väntade på att de som installerar tvätten på jobbet skulle troligtvis bli klara idag och då skulle jag åka ner till jobbet igen så att de skulle kunna visa hur allt funkar men de ringde vid 18 Tiden och informerade att de blev inte klara idag utan den blir klar imorgon förhoppnings vis. Ska bli så bra med en ny biltvätt på jobbet.

Tittade på bilder från förra vintern och snart är den här, men min lilla vove tycker om vintern så länge hon får ha jacka på sig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...