fredag 2 november 2018

Tvätt och träning

Idag blev våran nya tvätt på jobbet klar, fick utbildning i hur den funkar och så. Känns väldigt bra med tvätten och tror att det kommer bli toppen. Hoppas att våra kunder ska vara lika nöjd som jag. Mina glasögon hade kommit idag så stressade iväg för att hämta dem och känns lite ovant med progressivaglassögon när man inte har haft glasögon förut. De sa att det kunde ta upp till 2v innan man vant sig.

Ikväll tränade jag med Joanna och Clase, skönt att träna när man har stressat hela veckan. Bilden är på Joanna och Clase när de sparrar.
På väg hem hittade jag jätte fin fisk, färsk rödspätta filé.
 Och min man förvandlade fisken till en lyxmiddag....så gott. I morgon ska jag iväg och träna hela fm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...