tisdag 23 oktober 2018

De små detaljerna

Nu när köket är klart kunde jag inte låta bli att köpa några småsaker dit. Min man hittade nya gardiner till köksfönstret på Hemtex de var lite mer höstiga en de som satt där tidigare. På Ica hittade jag 2 burkar i porslin som hade en packning så att de skulle hålla sig lite lufttät den lilla blå kostade 79kr och den lite större bruna 99kr, tanken är att ha kaffebönor i den stora och strösocker i den mindre.

Jag är väldigt nöjd med inköpet, ikväll höll jag ett grappling pass och vi var nog närmare 20 personer på mattan, Super kul. Imorgon tänkte jag för första gången göra lasagne på färsk pastaplattor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...