onsdag 24 oktober 2018

Gårdagens pass och lasagne

Som jag skrev igår så skulle jag göra lasagne med färska plattor. Den blev god men väldigt rinnig, tror att jag gjorde köttfärsen för blöt.

I köket har jag sätt upp krokar på fläkten, hittade på Ica maxi 4 st för 19 kr...ett kap :)

Idag jobbade jag själv från 5:00 till 13:50 utan rast. Vi skulle varit 2 men så blev det inte idag...Men det gick bra, jag känner mig sliten nu. Idag levde jag lite på energin som jag fick från passet igår, det var riktigt kul. Det var ett blandat jäng från 2 som var där för första gången till de som tränat i flera år, kändes som jag hittade en bra balans på passet. Vi gick igenom en drill som lär eleven att vara taight på top.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...