torsdag 25 oktober 2018

Instruera och träna

Idag ska jag först hålla ett pass för några ungdomar som ska prova på lite olika träningsformer, det kommer bli ett kort men intensivt pass. Kommer skriva hur de verkar att de tycker passet var. Efter passet ska jag själv träna Bjj, det är Lollo som ska hålla i passet, ett svartbälte som alltid har roliga och bra pass. Han håller i Bjj träningen en gång i månaden på klubben i Köping.
Bilden är från ett annat pass.
Idag kom min chef till jobbet och överlämnade en tårta för att vi har gjort ett bra värdskaps resultat. Tårtan var super god. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...