fredag 26 oktober 2018

Svart

Ibland kommer de där dagarna när allt känns svart, jag känner mig bitter och ser bara allt som är fel. Det hjälper inte att jag hatar mig själv när jag blir sådan och jag ältar allt och då menar jag allt....jag vänder upp och ner på hela mitt liv och granskar allt och alla under förstoringsglaset........varför dessa dagar kommer vet jag inte... oftast inser jag att de är mitt fel att jag känner så här. Det är bara jag som kan bestämma hur jag ska uppfatta min tillvaro....Men ändå så hamnar jag här. Jag dömmer mig själv...men också andra.
Denna egenskap hos mig hatar jag....bittra människor är någ de jobbigaste. Jag vet att jag har ett bra liv, älskar min man, har en son som är mitt allt. 
...har ett bra jobb, krävande men bra.
Men ändå känns allt jobbigt och svårt.
Har bara lust att sova, ihop om att imorgon kommer allt kännas bra. Jag vill kunna skaka av mig besvikelse och förväntningar men det går inte på dessa dagar. Jag vill vara en bättre människa än så här....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...