lördag 27 oktober 2018

En ny dag

Sömn är någ hjärnan bästa vän, jag somnade vid 20 tiden igår. När jag vaknade på morgonen kändes allt mycket bättre. De stöttande ord jag fick....vänner som vill hjälpa med råd och förslag värmer. Det är skönt när andra talar om att de känner igen sig, man är inte ensam om att mådåligt av olika anledningar. Men idag känns det mycket bättre känner mig stark nog att skaka av mig de negativa känslor och tankar. Med handen på hjärtat....visa tankar smiter igenom, men jag har kontroll idag.
Hösten är en sådan vacker årstid, med praktfulla färger och svarta mornar och kvällar. Man kan kurra ihop sig i soffan och njuta av de dansande skenen från stirratinljusen. Ikväll är mannen och jag bort bjudna på mat. Ska bli mysigt och imorgon blir det gryta.....på fm i morgon ska vi ge oss ut i skogen för att se om det finns någon svamp kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...