lördag 27 oktober 2018

Vårat hem

Har gjort ett collage på några foton från vårat hem. Känns underbart att vi under bara
4 månader har skapat vårat dröm hem...Vi har förstås fått hjälp. Men vi har lyckats från en bild i huvudet till att skapat det på riktigt :)

Ibland har jag svårt av att njuta nu...att ta sig tid att njuta av vad man har i ögonblicket. Men det jobbar jag på, men kan kännas svårt. En ovanan jag haft för länge är att hela tiden sträva framåt. När man blir äldre så känns det som om tiden rusar fram för fort ändå och att man måste kunna njuta nu....för man vet aldrig hur morgondagen ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...