söndag 21 oktober 2018

Träning utanför...

Idag var jag och sparrades utanför Arboga, närmare i Lunger. En av instruktörerna från klubben i Köping äger också ett gym och bjöd in oss från klubben till honom. Det är ett gym som ligger ca en mil från Arboga. Men vilket ställe han har skapat. Vi rullade ca en timme vi var 8 på plats och sparrades med gi. Efter sparringen kunder man gymma om man ville eller hoppa ner i bubbelpoolen, det fans till och med bastu på plats .....Känns som om jag har varit på spa. Hoppas på att bli inbjuden flera gånger.


Nu blir det en promenad med Hottie min lilla hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...