onsdag 14 november 2018

Massage

Idag stod det Massage på schemat, tråkigt nog var det inte jag som skulle få massage utan min trogna gammal vän på 4 Ben. Hottie skulle få gå på massage hos en tjej som håller på att utbilda sig till hundmasör. Först var Hottie lite osäker på vad vi skulle göra där .....det luktade hund men såg också ut lite som det gör hos veterinären. Men efter en liten stund slappnade hon av och njöt av att bli masserar. Kommer gå på återbesök förhoppningsvis i dec.
Igår höll jag i ett grappling pass, vi körde positionssparring från 2 positioner och gick igenom lite detaljer runt positionerna och mer sparring på det. Extra kul att 2 nya tjejer var på mattan. Imorgon ska jag hålla i ett bli pass. Få se om det blir några nya på mattan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...