söndag 18 november 2018

På stan

I fredags kom sonen hem med sin flickvän, vi åt fylld kycklingfilé och potatisgratäng efter så spelade vi Yatzy och jag vann alla 3 gånger så jag var glad ;) dagen efter hade vi bokat bord på restaurangen kajplats 9 i Västerås.

 En jätte mysig fiskresturang. Jag och min man ramlade in där för 2 år sedan när vi var ute med båten. Och pratat om att hade varit mysigt att åka dit igen. Så äntligen beställde vi bord när vi ändå skulle till Västerås för att titta på Björn Skifs. Maten på Kajplats 9 var supergod.

 När vi ätit klart och var mätta och belåtna, bärde det av till ABB Arena, jag hadde sett fram i mot detta under en tid. Men blev besviken på att alla sittplatser på golvet hade samma höjd och scenen var låg så man kunde bara se något om man tittade på storbildskärmarna och då försvinner känslan av att man är där live. Sen hjälpte det inte att bakom tygskynken som delade av arenan höll någon på att riva något så att de störde ljudet och det var kallt. Björn Skifs gjorde ett bra jobb men lite tamt blev det i längden för min smak, men man får inte glömma att mannen är 70 år.

I kväll ska vi på bio och se Fantastiska vidunder, Grindelwalds brott. Hoppas att den är bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...