fredag 22 juni 2018

Glad midsommar

Glad midsommar på Er :) Idag ska vi bort på knytkalas och vi tänkte ta med lite av varige men har provat att gjort något nytt, Laxbakelse som jag hittade i kokboken  bjud hem som har hur många underbara och roliga recept. En bok som jag kan rekomundera :)
kul att prova något nytt brukar göra laxtoast som jag tycker är väldigt gott, men denna bakelser kommer nog bli en ny favorit.

Laxbakelser innehåller: Kavring, smör, kallrökt lax, gelatinblad, mellangrädde, matlagningsyoghurt, gräslök, hakad dill, löjrom och jag har garnerat med lite rödlök också. Blev jätte fina,  jag har provsmakat och tyckte de blev jätte goda.

Har också gjort en mango  cheesecake som det ska vara jordgubbar till, hoppas ni alla får en bra dag med dans runt midsommarstången och god mat med trevligt sällskap. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...