onsdag 17 oktober 2018

Om jag är....

Sitter i soffan och njuter av utsikten av köket. För fem månader sedan bestämde vi oss för att lägga bud på ett hus o vi vann budgivningen under fyra månader sen har vi rivit och byggt upp nytt och skapat vårat dröm hem. Svårt att fatta att det är vårat. Vi kan se oss bli gammal i detta hem.

Jag passade på att fota lite när jag var ute med min lilla tjej. Hösten är en vacker årstid....Imorgon ska jag till optiker och se hur dålig syn jag har...ibland känner jag mig blind....man kan inte föreställa sig hur jobbigt det blir när man börjar få dålig syn bara för att man är gammal och det kom utan förvarning......skumt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...