lördag 20 maj 2017

Lördag - öppen matta

Det är bara att sätta foten framför den andra och se till att man gör det man vill och inte låta sig luras av latmasken som kommer göra allt för att du ska hitta på en ursäkt att låta bli. Men det är bara du som kan se till att det blir en förändring i dit liv.

Vi var 3st på öppna mattan idag och vi körde 3 min och så roterade vi så en var inne i 6 minuter och man fick vila i 3 min. Passade på att stå på händer medans jag vila, men jag klarade knappt en minut. Att stå på händer är en jätte bra övning man stärker upp bål och rygg och får starka handleder. Att stå 1min gånger 3 räcker utmärkt om man gör det varige dag.

När jag vaknade  i morse hade jag bestämt mig för att verkligen försöka få till en förändring ...så nu är det slut på godis och öl för ett tag så ska jag se om det blir någon skillnad på kroppen. Kommer skriva om allt i ett inlägg längre fram så får vi se hur det går.

Efter sparringen åkte jag till butiken och handla och såg till att köpa lite frukt och kyckling till grillningen. Blir grillad kyckling file med sallad och tzatziki. Lyckades också få en droppin tid hos frissan så nu har jag sommar frisyren klar.

Har börjat skriva upp allt jag äter och dricker, brukar slarva med att dricka vatten men det ska det bli skillnad på, än så länge har jag lyckats dricka 7 glas vatten. Nu ska jag ut i spåret och jogga blir 3-4 km och sen ska vi starta grillen och slappa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...