fredag 19 maj 2017

Trivs på jobbet

Jag älskar mitt jobb. Vist att det är mycket stundvis, men det är otroligt givande att jobba på en bensinstation. Jag jobbar med en underbar grupp med många som är nya och hungriga att lära medans andra har varit lite längre och det känns som att de är glada att det kommer in nytt folk och de hjälper till att forma den nya gruppen. I maj har vi inventering av hela butiken och vi har rätt mycket kvar att inventera, men jag vet att vi kommer hinna.

Har hunnit haft medarbetarsamtal med 5 och har 3 kvar, det är bra att kunna sätta sig ner med var och en i ca en till två timmar och prata om personens utveckling. Jag ser alltid till att ha samtalen innan sommar ruschen startar för då vet jag vad personen behöver ha hjälp med för att klara sommaren. Efter mina 9 timmars arbete idag, stannade jag kvar 3 timmar och klippte gräset och det blev så fin så nu känns det bra att ta helg.

Ojoj Vilket väder vi har haft idag, måste vara rekord värme. Äntligen kom sommaren. Tropisk värme, nu fattas det bara att det börjar blixtra, Men det är vackert och lite skrämmande när det blixtrar. Det får gärna regn på nätterna det gör inget.

Planer för helgen ...kanske åker och sparras imorgon på öppna mattan. ...och skaffa sättpotatis och gräva ner dem så att man får lite färskpotatis till sommaren.

Nästa helg ska vi försöka sätta i båten <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...