lördag 17 juni 2017

Tjej träning imorgon

Imorgon ska jag och Joanna hålla ett av 2 Bjj pass för tjejer. Anledning är att få fler tjejer att börja träna i den ordinarie gruppen. Men låta dem få prova på Bjj i en grupp bara för tjejer. Vi har fått in lite intresse anmälningar så det ska bli riktigt kul. Idag har jag varit ute och sprungit 4km och det var riktigt varm eller rättare sagt kvavt. Idag är det bygge av trappa till polen som är i fokus. Jag kommer bara övervaka medans sönerna bygger :)

På jobbet har vi blivit gröna på ledarskap hjul, 2 gånger per år kommer någon och kollar att vi gör det som vi har sagt att vi ska göra när det gäller arbetssätt. coachning uppföljning ordning och reda, städning med mera. Vi fick ett jätte fint hjul och är så stolt över gruppens utveckling.
Vi har också haft provsmak av olika produkter och kanon erbjudande nu under 3 dagar, torsdag, fredag och lördag. Det har varit jätte uppskatta av kunderna och har varit super kul att jobba dessa dagar. Hur går det med att äta nyttigt, bara fusk från min sida ;) Igår gjorde jag en super god efterrätt en variant på chokladfondant med 200g 70% choklad, jag valde att vispa äggvitan separat till en marängsmed och äggulan separat med alla andra ingredienser och till slutet vände jag i marängsmeten, blev super gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...