lördag 3 juni 2017

Veckan som gått Smultronstället och träning

Har varit en bra vecka men också krävande. Maj är en av de månader då hela butiken ska inventeras och det tar lite tid att göra, men sista dagen hade vi bara 3 koordinater kvar så vi lyckades denna gång med och jag kunde gå igenom inventeringslistorna i lugn och ro.

Jag hann också med att träna ett Bjj pass och det var ett super kul pass. Daniel höll i passet och som alltid när han håller i passen är det genomtänkt och högt tempo. Som uppvärmning körde vi passeringar och sedan la han på successivt motstånd. I slutet av passet var det sparring från stående till första poäng. Om jag var trött efter sparringen....det var nog bara förnamnet :)

Hur det går med att vara sundare, i en vecka ca sen var det fusk, men det är väll bara att börja om och se till att inte halka dit igen med att bara äta en liten godis bit ;) Fula ovanor är svåra att bryta.

Jag och min son och en kollega bestämde oss för att åka ner till Söderköping för att äta lite glass på Smultronstället en liten glassbar som ligger längst Götakanal. Tänkte bara köpa en liten glass eller, det var min första tur dit, min son har varit där sedan han var liten med kompisar. Det skulle bli regn  under dagen men det såg hoppfullt ut när vi börja åka men så fort vi klev ur bilen öppnade sig himlen och det spöregnade. Som tur har det tak över uteserveringen och vi började titta i menyn som är enorm, tillslut hade vi bestämt oss och vi beställde in 3 glassar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...