tisdag 27 februari 2018

Bättre att vara säker....

Idag var jag så laddad att åka och träna, kände mig piggare än vanligt. Efter jobbet passade jag på att gå en långpromenad med min trogna vän Hottie så att jag utan dåligt samvete skulle kunna åka på kvällens pass. När man hade vinden i ryggen och solen i ansiktet var det riktigt skönt.

Hottie är grym på att hitta pinnar att tugga på :)
När vi kommit in blev det lunch och ett varmt bad. Såg fram emot kvällens träning pass. När jag väl stod och speglade mig samtidigt som jag borstade tänderna upptäckte jag 2 små röda utslag på halsen............ingen aning vad det var. Hade inte märkt dem tidigare och de kliade inte. Men bättre att avvkta med träningen tills jag vet vad det är. Tråkigt, men bättre säker före det osäkra. Hoppas de försvinner till på torsdag.

På söndag ska jag och min man gå på konser med Jill Johnsson, ska bli kul. Har aldrig varit på konser med henne tidigare. Har börjat drömma mig bort till lite varmare länder när det är så kallt här hemma, skulle vilja åka tillbaka till Vienamn. Har sökt på flyg och hotell och drömmer mig bort. Har skrivit i ett tidigare inlägg om Vietnam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...