fredag 19 oktober 2018

Fylld kycklingfilé

 Idag var jag och Hottie ute i skogen för att leta svamp, vi var ute nästan i fyra timmar på fyra olika ställen ....Men vi hittade knappt något och de hjälpte inte att jag slängt på mig nya skor som gjorde att jag fick skoskav. Men vi hittade tillräckligt för att göra kvällens rätt. Kantarellfyld kycklingfilé. Förutom kantareller så stekte jag charlottenlök, bacon, röd paprika och så lite persilja. Gjorde ett snitt i filéerna och fyllde dem med röran hällde resten över och in i ugnen ca 30 min på 190 grader. Vi serverade det med pomfritt och pepparsås. Super gott och enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En egen sida för försäljnings

 Nu har jag fixat eller rättare sakt fått en egen hemsida i födelsepresent. Och jag har hunnit måla en hel del också :)  https://www.annys-c...